S kůží na trh. A to doslova
To, že je na světě milion sprcháčů a žádný nový není asi už zapotřebí, to je fakt. O tom se nemusíme přesvědčovat. Ale to, že se pro holky vyrábí nepřeberný množství intimních sprcháčů a pro kluky prakticky ne, tak to je na pováženou. Co může být pro jednoho malichernost, pro druhého může být výzva. Není náhoda, že přesně tuhle výzvu zvednul Steve ze země.
Zábava začíná
Rok vývoje 0, Steve dělá rešerše, zjišťuje, co by bylo fajn, aby takovej sprcháč uměl a jako obvykle došel k závěru, že méně je více. Stevův intimní sprcháč nesmí být v žádném případě Bullshit. A co to je? Přeci to, když forma přesahuje obsah, když zůstane u keců, ale skutek utek. Stejně jako není svařák z oceli, sprcháč ti lepší job, hodnější holku nebo letenku do vesmíru nezajistí. Sprcháč musí mít pH okolo 5,5 a nesmí být příliš parfémovaný, aby nedráždil, musí obsahovat šetrné tenzidy, aby nevysušoval a musí mít látky, které drží pokožku, včetně té citlivé tam dole (pro odvážnější na kulích), v topu. Musí být akorát svěží, nesmí být zemitý, pěny ani málo ani moc, prostě akorát. Tak to má Steve rád, když to je vyrovnaný.
Zadání je tedy hotové. Jdeme míchat
Znáte lidový inženýrství, u sedláků dobrý, tam se ví, že čím větší sedlák, tím větší brambory, ale u kosmetiky to tak fakticky není. Různý obory a různý části byznysu potřebují různý odborníky. To aby bylo jasno, že tahle kosmetika je fakt bez Bullshitu a není to one man show. Steve spolupracuje s odborníky, srdcaři a lidmi, kterým důvěřuje. Po cirka měsíci byly na světě první iterace. To, že testujeme kosmetiku na lidech už víte. Pod heslem “hrdě testujeme na lidech” nám nejeden kamarád, spolupracovník i zákazník věří natolik, že dávají všanc svojí kůži, vlasy i svoji chloubu (vousy ). Ale to, že po nich teď budeme chtít, aby testovali sprchový gel, který před nimi nikdo netestoval na intimních partiích? To už byl vrchol! Nebáli se toho, o kulky nikdo nepřišel, o čest taky ne. Ale nebylo to pořád to pravé ořechové. Vyvíjelo se a testovalo dál, až jsme se konečně, asi po roce, prokousali k finálnímu produktu, který jsme jemně ovoněli naším parfémem Blue Velvet a pustili jsme ho do finálního srovnávacího testu.
Test A a B
Steve má rád lidi. Lidi mají rádi Steva. Tak to je. A protože máme tendenci být k těm, co máme rádi velkorysý (neupřímný), děláme blind test. Sehnali jsme proto konkurenční vzorek s vysokým počtem kladných hodnocení. Do neoznačených lahviček jsme dali onen konkurenční a ten náš. Poslali jsme ho mezi lidi a čekali jsme. Po několika týdnech drhnutí šourků napříč republikou jsme testování ukončili s jasným výsledkem. Stevův Balls & Body sprcháč na plný čáre natrhnul pytel konkurenčnímu intimnímu sprchovému gelu. Zvítězili jsme. Teď honem krásnou grafiku, ideální obal a jdeme pečovat o šourky napříč Evropou!
Neštěstí nechodí po horách, ale po lidech
Máme vyrobeno prvních 1000 sprcháčů. Hrdě jsme je zalistovali do dobrých společností jako jsou Alza, Notino a další. Ale co čert nechtěl, Rus si postavil hlavu, přepadla ho nostalgie po starých pořádcích a přepadl Ukrajinu. Poslali jsme nějaké peníze, sehnali pro několik rodin nábytek, pračky, ledničky, oblečení apod. Ale pořád to nebylo ono. Proč shánět pračky, když je naším revírem kosmetika. Kosmetika pro chlapy! Spojili jsme se s lidmi z Člověka v tísni, kteří nám potvrdili, že pro vojáky na frontu skutečně potřebují kosmetiku. Nabalili jsme tedy všech cca 600 zbývajících Steve's Balls & Body Washů a zhruba stejné množství Face Washů, sehnali jsme ještě asi 1500 dezinfekčních mýdel a dovezli ve smluvený čas na smluvené místo. Vše se naložilo na vlak a my věděli, že se čistí a voňaví vojáci budou aspoň na chvíli cítit líp.
Důkaz místo slibů
Netrvalo dlouho a vedle našeho Balls & Body Washe vydala konkurenční firma produkt Body & Balls Wash. Jsme rádi, že jsme zdroj inspirace. A protože si za našimi výrobky fakticky stojíme, šli jsme ještě dál. Testování jsme udělali oficiální. Zadali jsme si dermatologický test. Testu se zúčastnilo 25 dobrovolníků, mužů a žen ve věku od 24 do 70 let. Sprchový gel testovaly tedy i ženy! A jak to probíhalo? 1. den byl gel aplikován na 24 hodin pod náplast 2.-5. den byl též aplikován pod náplast a vždy na 6 hodin. Následná kontrola pokožky byla 8. den od užití a 10. den od užití. Výsledek je jednoznačný. Za daných podmínek testování nebyla u dobrovolníků zaznamenána žádná objektivní iterativní reakce ani žádné subjektivní negativní pozorování. Steve's Balls & Body wash, který je z 93% přírodní, je vhodný pro mytí citlivé pokožky.
Konec nebo začátek?
Steva i nás tenhle sprcháč přesvědčil. Přesvědčí i tebe? Jestli chceš mít, krom ukulele, v klidu i celýho sebe, doporučujeme kombinovat se Stevovo pilulkama na dobrou náladu. Zkus to a dej vědět.