Česká kosmetika pro muže | Doprava od 500 Kč grátis | Testováno na lidech
Česká kosmetika pro muže | Doprava od 500 grátis

Novinky

Steve na výletě k Bodamskému jezeru. Možná přijde i Jára Cimrman

Už víš, že Steve ladí svoje produkty tak, aby vyhovovaly potřebám aktivního tvora. Zkrátka miluje svobodu (pohybu, výběru…). Co jsi o něm ale nejspíš nevěděl, je fakt, že je i tak trochu karavanista. Karavan je jeho kancl na kolečkách, laborka, místo, kde si udělá vajíčka, uvaří čaj a taky útočiště pro rozjímání, když po Čechách i Evropě hledá inspiraci pro kosmetiku, doplňky stravy i parfémy (třeba parfém Šumava, ale o tom zas někdy jindy).

A tak si jednoho krásnýho dne usmyslel, že se pojede na výlet. A jak se řeklo, tak se udělalo. 5 dní, 4 země, sestava: Steve + Filip + fotografka. Filip je velkej sporťák, cyklista, horský túrista, milovník studený vody, profi saunér a budoucí právník, ten se nezakecá…

IMG_3696-Edit (1)

Startujeme v pátek z Plzně. Jako doping poslouží espresso tonic ve Walter Plzeň, kterým zapíjíme Body & Soul Stimulator a Feeling Good Pills. A protože cesta je daleká a teploty vysoký, přidáváme i deodorant na spodek, takže vyrážíme s jistotou, že se během těch pár následujících hodin nepřilepíme k sedačce ani trenkám a okýnka budem otevírat maximálně kvůli vyhánění vos.

Karavan Weinsberg táhneme Toyotou od Peugeotu, čili Proace Verso, a jsme dlouhý jak tejden do výplaty. Ale v pohodě, D1 kupodivu jede, máme svačinu z fancy pekárny Mitty Plzeň (ani na Letný nenajdeš lepší) a cestu nám zpříjemňuje David Bowie, Greta Van Fleet a další kvaletní kultura.

Přírodní doping funguje, takže se bez problému blížíme ke hřbitovu. Přesněji k parkovišti v centru města Bregenz, který je hned vedle hřbitova. Z plánovaných 4,5 hodiny zabrala cesta skoro 7. ALE V POHODĚ. S karavanem jsme si úplně netroufli jet přes 100 km/h. Takže honem parkujeme, provádíme nezbytné úkony okolo karavanu, dojídáme zbytky svačiny a místo meduňkovýho čaje zapíjíme vodou Godnight Pills, aby nám to těšení na další den nepřekopalo spánkový plány.

IMG_3669-Edit (2)

V noci pršelo. Bouchání deště do střechy karavanu by si měl někdo patentovat jako nejlepší ukolébavku ever. A jak už to tak bývá, když se na něco těšíš, předběhneš budík. Takže když nám v 7:20 zvonil, karavanem už vonělo čerstvě namletý etiopský kafe a Filip na pánvičce převaloval vajíčka. Krom vajec byly k snídani i Omega 3 Pills a Body & Soul Stimulator. Jenom pravidlený trénink dělá šampiony, žejo.

IMG_1667-Edit (3)_1

Po snídani oblékáme cyklo dres, na stehna mažeme Nuts & Thighs Lubricant kdo čůrá vestoje, dá i deodorant na spodek), hydratační krém na obličej a vyrážíme na první jezerní etapu. Zanedlouho přijíždíme k opeře na vodě. Masakr. Pokorně mlčíme a kocháme se tím, jak jsou lidi šikovný. Dalším cílem je historické centrum města Lindau. Trochu jako Benátky. Dáme si oběd, pivo, důkladně prošmejdíme nádherný centrum a pomalu jedeme zpátky. Ultimátní relax, stres zůstal doma, endorfiny jednou na plný pecky, bicykly fungují dokonale, pilule a kosmetika od Steva jakbysmet. Vracíme se zpátky a nedaleko stanoviště využíváme friendly přístup do jezera a přírodním mycím gelem na obličej sprcháčem smýváme zážitky nabitýho dne.

IMG_2363-Edit (3)

Den 3. a my se vypravujeme z Rakouska do Švýcar. Cíl stejný, užít si den v krásný přírodě na kole. Ono to tak u sousedů bývá, ale ve Švýcarsku ta tráva VÁŽNĚ vypadá nějak zelenější. Slovy jednoho bývalého kolegy, „kam se ve Švýcarsku ohlídneš, je to vypraný a vyžehlený.” Mírná únava je znát a nohy popravdě taky bolí, ale křeče si nepřipouštíme, nic s hořčíkem Steve (zatím!) nevyrábí. Po rozhicovaným koupání v jezeře na Filipa něco leze, vedle Omega 3 na ráno ještě zařadil do repertoáru Immunity Booster a Body & Soul Stimulator. Ale sypání až za odměnu. Nejdřív jsme na kole vyšlápli na kopce Wisseggpassu, kde jsme si dali epesní snídani v nezapomenutelných kulisách. „To sou panorámata!“, zvolá Filip a Stevovo sypání zapíjí čerstvým džusem. Po zbytek dne už jsme to moc nehrotili a jeli spíš pianko. V klidu zakončujeme den kartama a poctivou moravskou trnkou. Nepálí, pohladí, oni to ti kluci ve Velkých Bílovicích prostě umějí.

IMG_2296-Edit (3)_3

4. den se přesouváme do Německa. S naším cirkusem na kolečkách Weinsberg přijíždíme do kempu Hegne. Hned po příjezdu nás příjemně píchne u srdíčka. To když se před námi otevřel pohled na druhou stranu, menší část Bodamského jezera. Máme naplánovanou Kostnici, kam se jede moc pěkně a krom zaslouženýho piva zvažujeme návštěvu muzea Mistra Jana Husa. Záhy si (naštěstí) uvědomíme, že cyklo trenky s vycpaným zadkem asi nebudou úplně nejuctivější dreskód a prohlídku necháváme na vhodnější dobu.

Přesouváme se do Friedrichshafenu a neodoláme návštěvě muzea Zeppelinů. Naštěstí nám nikdo nerozumí, když trousíme repliky z Cimrmanovy Hospody Na mýtince, kde se hrabě Ferdinand von Zeppelin snažil vynalézt kondom a místo toho vynalezl nástroj vhodný tak maximálně k létání. Ano, vzducholoď. [→ OSLÍ MŮSTEK →] Ten asi nepotřeboval žádný Stevův Libido Booster, ale je fajn mít ho po ruce pro ty, kteří zvýšení sexuálního apetitu a podporu tvorby testosteronu ocení. Přece jen žijeme v jiný době, žejo. Jedeme zpět na základnu, čeká nás balení a fakt se těšíme na přírodní koupel, pivo a poker, který máme na večer naplánovaný.

5. den je nám krásně, je nám smutno. Krásně z toho, kolik úžasných míst na týhle zemi je, smutno z toho, že už musíme jet zpátky. Všechno hezký vždycky rychle uteče. Snídáme vajíčka se slaninou. Posledním nealko pivem zapíjíme Body & Soul Stimulator, finišujeme balení, zapřaháme karavan (nesmím zapomenout vypnout plyn, nesmím zapomenout vypnout plyn, nesmím zapomenout vypnout plyn), máváme Bodamskému jezeru a plní dojmů táhneme svoji káru zpátky domů. Do tý krásný Plzně.